کار در منزل شما را پولدار می کند (ایده های پولساز)
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
کار در منزل شما را پولدار می کند (ایده های پولساز)
شنبه 7 فروردين 1400 ساعت 23:56 | بازدید : 266 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

16. رونویسی نویس
یکی از ساده ترین مشاغل آنلاین رونویسی است. متخصصان رونویسی باید به ضبط های صوتی گوش دهند و آنها را به صورت متن بازتولید کنند. همچنین این شغل مستلزم آن است که شما به جزئیات توجه زیادی داشته باشید و در تایپ کردن فوق العاده سریع باشید. اگرچه محبوب ترین نوع شغل نیست ، رونویسی می تواند برای افرادی که انگشتان برق سرعتی دارند ، یک جریان درآمد قابل اعتماد باشد.

درآمد ساعتی: 15 تا 30 دلار

مشاغل را پیدا کنید: Transcribe Me، rev.com، Scribie

17. کارشناس سئو
بسیاری از شرکت های خارج از کشور به دنبال افرادی هستند که بتوانند به بهبود رتبه موتور جستجو کمک کنند. برای کار به عنوان متخصص سئو ، باید در ایجاد بک لینک و بهینه سازی محتوای موجود در یک وب سایت مهارت داشته باشید. گاهی اوقات ، تجربه مستقیم در این زمینه ترجیح داده می شود یا لازم است ، اما مدرک مربوطه اجباری نیست.

درآمد ساعتی: 15 تا 50 دلار

شغل ها را پیدا کنید: مشاغل در SEO ، PeoplePerHour ، Fiverr

18. متخصص تبلیغات فیس بوک
اجرای تبلیغات فیس بوک روشی م toثر برای افزایش کسب و کار اینترنتی فروش است ، اما اکثر مشاغل به راحتی مهارت و زمان لازم برای راه اندازی کار در منزل کمپین ها را ندارند. به همین دلیل متخصصان تبلیغات فیس بوک تقاضای زیادی دارند. تا زمانی که می دانید چگونه خلاقیت های تبلیغاتی فریبنده و کمپین های متناسب با مخاطبان خاص را تنظیم کنید ، می توانید مشاغل آنلاین مختلف را ایمن کرده و تصمیم بگیرید که در چه شرکتی کار کنید.

درآمد ساعتی: 30 تا 100 دلار

شغل ها را پیدا کنید: در واقع ، SimplyHired ، استعداد هابستاف

19. عامل چت
اگر می خواهید به افرادی که مشکلاتشان را دارند کمک کنید اما احساس راحتی نمی کنید با تلفن صحبت کنید ، می توانید به عنوان نماینده گپ به صورت آنلاین کار کنید. نمایندگان گپ پشتیبانی مشتری را از طریق گپ متنی ارائه می دهند و انتظار می رود چندین پرسش را به طور همزمان انجام دهند. اگر فضای کاری خصوصی نداشته باشید یا بیشتر روزتان در مقابل کامپیوتر باشد ، این می تواند یک کار ایده آل برای شما باشد.

درآمد ساعتی: 13 تا 20 دلار

شغل ها را پیدا کنید: Jooble، در واقع ، CrowdChat

20. طراح گرافیک
شما همچنین می توانید در طراحی گرافیک تخصص داشته باشید. داشتن گرافیک با طراحی مناسب برای اکثر مشاغل ضروری است ، اما کم تجربگی در Adobe Photoshop می تواند تقریباً بلافاصله بیشتر افراد جویای کار را از بین ببرد. آنچه شما باید بدانید این است که همه شرکت ها به طراحی های فانتزی احتیاج ندارند - برخی از آنها به گرافیک های ساخته شده از طریق ابزارهای اساسی مانند PicMonkey و Canva نیاز دارند. اگر مهارت های رایانه ای ابتدایی دارید ، می توانید به راحتی یاد بگیرید که چگونه از این برنامه ها استفاده کنید و سپس برای کنسرت های مربوطه درخواست دهید.

درآمد ساعتی: 25 تا 50 دلار

شغل ها را پیدا کنید: Dribbble ، Upwork

طراح گرافیک از طریق اینترنت درآمد کسب می کند
21. هنرمند Voiceover
اگر به طور طبیعی لهجه ای صاف و در کنار صدای جذاب داشته باشید ، ممکن است بتوانید به عنوان یک هنرمند صداگذاری کار کنید. مشاغل آنلاین برای هنرمندان صداپیشگی مربوط به فیلم ها ، کارتون ها ، پادکست ها ، برنامه ها ، ضبط صدا در وسایل حمل و نقل عمومی ، دوبله در فیلم های خارجی زبان و غیره است. قبل از ارسال هرگونه برنامه کاربردی برای کارفرمایان بالقوه ، مطمئن شوید که یک کامپیوتر مناسب و معقول با اتصال به اینترنت سریع ، نرم افزار صوتی مانند Audacity و هدفون با کیفیت استودیویی دارید.

درآمد ساعتی: 20 تا 60 دلار

مشاغل را پیدا کنید: PeoplePerHour ، Voices.com ، Upwork

22. تست کننده وب سایت
بسیاری از مارک ها می خواهند بدانند که استفاده از وب سایت های آنها چقدر آسان است و برای گرفتن نظر از افراد واقعی شرکت های آزمایش کننده استخدام می کنند. به عنوان یک تست کننده وب سایت ، هنگام حرکت در یک سایت ، باید به مجموعه سوالات پاسخ دهید. همچنین ، آنچه را که درباره تجربه کاربر فکر می کنید از طریق ضبط فیلم منتقل می کنید. طول فیلم ها باید 20-25 دقیقه باشد. و اگر دانش خوبی در مورد نحوه کار وب سایت ها داشته باشید ، می توانید به ویژه مفید باشید.

درآمد ساعتی: 15 تا 25 دلار

مشاغل را پیدا کنید: UserTesting، Ferpection، TryMyUI

23. مجری آنلاین
این شغل مستلزم تعدیل تعاملات آنلاین در تالارهای گفتمان آنلاین ، گروه های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است. وظایف روزمره شامل پاسخ دادن به نظرات منفی ، دسته بندی سوالات و حل اختلافات است. انتظار می رود با افزایش جوامع دیجیتال و اتاق گفتگو ، تقاضا برای تعدیل کنندگان آنلاین در آینده قابل پیش بینی بالا باشد.

درآمد ساعتی: 15 تا 40 دلار

مشاغل را پیدا کنید: Glassdoor ، Cloudworkers ، Upwork

24. عکاس سهام
به طور معمول عکاسی به عنوان یک کار آفلاین مشاهده می شود. اما اگر عکاسی هستید که تصاویر بسیار خوبی را که از قرارداد خارج کرده اید ، دارید ، می توانید این عکس ها را به صورت آنلاین بفروشید. با کمک سیستم عامل های آنلاین ، می توانید عکس های خود را بصورت آنلاین منتشر کنید تا توسط مشتریان خریداری شود و یا به عنوان عکس آنلاین سهام استفاده شود. این یک کار آنلاین آسان است که بدون اینکه تلاش زیادی در کار انجام دهید ، هزینه می پردازد ، به ویژه اگر آن را به عنوان یک فشار شغلی 9-5 عادی خود تنظیم کنید.

درآمد ساعتی: NA ، هر دلار 1 دلار

یافتن مشاغل موجود در: Shopify ، Burst (سیستم عامل های فروش کار خود)

نتیجه
تقاضا برای مشاغل آنلاین به این زودی از بین نمی رود. و در عصری که درآمد رو به زوال است و سیاست های کاری سنتی روز به روز تغییر می کند ، فرصت کسب درآمد از اینترنت می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که برای سالم ماندن نیاز دارید. این که آیا هدف شما کار نیمه وقت برای ایجاد پس انداز خود یا ایجاد درآمد تمام وقت در هنگام کار از خانه است ، مشاغل آنلاین می توانند انعطاف جدی ایجاد کنند که بیشتر کارگران سنتی هرگز تجربه نخواهند کرد

.

کدام یک از این مشاغل آنلاین بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرد؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

https://www.oberlo.com/blog/online-jobs

yun.ir/mi12se




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 2701
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 284
:: بازدید سال : 1235
:: بازدید کلی : 2701